קידום בפייסבוק - לעסקים שלא רוצים לפספס הזדמנויות
פייסבוק היא ממש לא הרשת החברתית היחידה, אבל היא בהחלט הרשת החברתית הגדולה בעולם. בישראל מעל 70% מהגולשים באינטרנט נכנסים לפייסבוק ונמצאים שם בממוצע 5 שעות ביום! פה למעשה טמון היתרון הגדול של פייסבוק - זמן השהייה שהגולשים נמצאים ומבלים שם. כשמישהו נכנס לחפש משהו בגוגל, הוא מיד ממשיך לדבר הבא, לעומת זאת פייסבוק ושאר הרשתות החברתיות הם ממש כמו "מגנט" ששואב את תשומת הלב של הגולשים. לכן כמויות הטראפיק (תנועות הגולשים) ברשתות החברתיות הן עצומות. רק תחשבו איזה פוטנציאל גישה אדיר ללקוחות חדשים ניתן להשיג מפרסום נכון בפייסבוק! למה לפרסם על שלט באיילון, כשכמות הגולשים בפייסבוק גדולה במאות אחוזים?! שלא לדבר על זה שמערכת הפרסום של פייסבוק יודעת להציג מודעות רק עבור אנשים שהמודעה רלוונטית אליהם!
המטרה
המטרה בפרסום בפייסבוק היא פשוטה, למצוא את האנשים שהמוצר או השירות שאתם מציעים רלוונטים עבורם ולפרסם להם אותו. החכמה היא למצוא את קהל היעד הספציפי שלכם! שימו לב לנתון הבא: כ- 40% מהמשתמשים בפייסבוק נכנסים לרשת החברתית כדי לקבל המלצות על מוצרים או שירותים כלשהם. ואלה רק המתשמשים שמחפשים משהו באופן אקטיבי! ומה לגבי כל אותם אנשים שלא חיפשו מוצר, אך אנחנו יודעים בוודאות שהוא עשוי להיות רלוונטי עבורם?
הדרך
כאמור, הפנייה ללקוחות פוטנציאלים בפייסבוק וברשתות החברתיות חייבת להתבצע בצורה חכמה ומדוייקת. אם בגוגל אני יודע שלקוח התעניין במוצר שלי כי הוא חיפש אותו באופן אקטיבי, בפייסבוק אני צריך לזהות את קהל היעד שלי ולברור אותו משאר הגולשים הלא רלוונטיים. קצת כמו למצוא מחט בערימת שחת. מכיוון שכמות האנשים שגולשים בפייסבוק היא אדירה, צריך לדעת כיצד לסנן טוב טוב רק את האנשים שאותם עשוי לעניין המוצר או השירות שלנו. למשל- אם אני גבר בן 33 ואני רואה בפייסבוק פרסומת לבגדי ים של נשים, סימן שמישהו לא עשה את עבודת הקידום כמו שצריך. סתם לזרוק כסף וזמן על מודעות שיופיעו בפיד של אנשים ולקוות שהם יגיעו לקהל רלוונטי, זאת לא עבודת קידום. זה בזבוז משאבים! לפייסבוק יש כלים מדהימים לפלח את קהל היעד שלכם ולהגיע בדיוק לקהל הרלוונטי עבורכם. פשוט צריך לדעת כיצד להשתמש נכון במערכת הפרסום של פייסבוק! פה בדיוק אני נכנס לתמונה...
ההשקעה
ההשקעה בפייסבוק צריכה להתנהל בשני מישורים:
- תקציב פרסום עבור הקמת קמפיינים ממומנים בכדי להגיע ללקוחות פוטנציאלים
- ניהול עמוד פייסבוק עסקי שבו אתם צוברים כמות אוהדים (לייקים לעמוד) שעוקבים אחריכם ומתעדכנים במוצרים חדשים או בעבודות שעשיתם.
היום כל עסק צריך עמוד פייסבוק עסקי פעיל. פעם אנשים לא הבינו מדוע הם צריכים אתר אינטרנט. היום זה ברור ומובן ואף אחד לא שואל את עצמו אם הוא צריך אתר. אז היום אולי ישנם עדיין אנשים שלא מבינים מדוע הם צריכים לנהל עמוד פייסבוק עסקי, אבל אנחנו לא רחוקים מהיום, שזה יהיה ברור לכולם. אין לכם עדיין עמוד פייסבוק עסקי? ההמלצה שלי היא לא לחכות. עסק שמבין את הקידמה ואת החשיבות של להיות נוכח ברשתות החברתיות, ישיג יתרון משמעותי על המתחרים שלו.
נשמע לכם טוב? צרו איתי קשר