טלפון: 054-7000018 , אימייל: doronfogelmarketing@gmail.com
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram
דורונפוגל – שיווק דיגיטלי
  • קצת עלי
  • שרותי קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • בואו נדבר
  • קצת עלי
  • שרותי קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • בואו נדבר
דורונפוגל – שיווק דיגיטלי
  • קצת עלי
  • שרותי קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • בואו נדבר
  • קצת עלי
  • שרותי קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • בואו נדבר
ראשי » כללי » קידום מוצרים באינטרנט

קידום מוצרים באינטרנט

28 בינואר 2021 0:15 אין תגובות doronfogelmarketing

קידום מוצרים דרך אמזון

ישנן מגוון שיטות יעילות לשיווק / קידום מוצרים באינטרנט – קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות ועוד. עם זאת, ישנן שיטות פחות מוכרות שיכולות לסייע לנו בקידום המוצרים שלנו באינטרנט בצורה טובה ויעילה לא פחות. לדוגמה – קידום אורגני באמזון.

קידום מוצרים

שאנחנו שומעים את המילה קידום אורגני, מיד עולה לנו המחשבה על קידום אתרים במנועי החיפוש כמו גוגל, בינג וכדומה. עם זאת, ביטוי זה גם רלוונטי מאוד עבור מנועי חיפוש פנימיים באתרי מסחר – לדוגמה אמזון, אשר מבוסס על אלגוריתם הנקרא A9.

אלגוריתם זה פותח על ידי אמזון ומטרתו היא להשפיע על מיקום המוצרים השונים באמזון על פי מילת המפתח שהגולש הקליד במנוע החיפוש. ממש כמו בגוגל.

קידום מוצרים – איך לקדם אתר באמזון?

שיווק מוצרים באמזון באמצעות קידום אורגני הוא אחד הפקטורים המרכזיים להצלחתן של חנויות רבות. ככל שנצליח למקם את האתר שלנו במיקומים יציבים יותר בתוצאות החיפוש הפנימיות של אמזון וכל ליהנות מתנועה אורגנית איכותית במיוחד לקהל לקוחות פוטנציאלי רב.

ממש כמו בגוגל

אז נכון שבכל אחד מערוצי השיווק – גוגל, פייסבוק ועכשיו גם אמזון כמו שהזכרנו כל אחד מהאלגוריתמים עובדים בצורה קצת שונה אבל בסופו של דבר לכולם יש את האינטרס הסופי – מתן התשובה הרלוונטית ביותר לחיפוש של הגולש.

אפשר לומר שמי שיודע לקדם אתר בגוגל (ובעיקר מי שעושה קידום אתרי וורדפרס לאתרים שלו ו/או של לקוחות שלו), יוכל להנות מהידע הזה לטובת קידום המוצר גם באמזון או בפייסבוק או בכל ערוץ פרסום אחר.

איך עושים את זה?

אז יש מספר כללים שחשוב לשים לב לגביהם שנוכל להיעזר בהם לטובת קידום מוצרים באינטרנט.

  1. מחקר מילות מפתח
    בסופו של דבר זה הסוד של כל תהליך קידום – בין אם קידום אורגני ובין אם קידום ממומן. אם נדע לבחור את מילות המפתח הנכונות נוכל לנצל את כל המשאבים עבור מילות מפתח רלוונטיות.
  2. שם המוצר / שם העמוד

אל תנסו להתחכם עם שם מפוצץ – קראו למוצר או לעמוד בשם אותו הוא מתאר – אם זה מוצר מסויים קראו לו בשם המוצר וכמובן תנסו לשלב את מילת המפתח המרכזית אותה אתם מקדמים.
אם זה עמוד שירות, בדיוק אותו הדבר.

  1. תמונה מקורית ואיכותית

באינטרנט, התמונות שלנו מוכרות עבורנו. תמונה איכותית וטובה תצליח לתפוס את עינו של הגולש, לשדר את האיכות והמסר הנכון אותו אנחנו רוצים להעביר. מומלץ לשלב מספר תמונות של המוצר

  1. תיאור מדוייק של המוצר

תארו את המוצר בדיוק כמו שהוא. תזכרו שבעולם האינטרנט אין ללקוח את האפשרות לשאול אתכם שאלות ולכן אתם צריכים לענות על כל השאלות שלו בעמוד המוצר.

אם יש מפרט טכני של המוצר – רשמו אותו.

איך המתחרים יכולים לעזור לנו?

כמו בכל עולם השיווק, תמיד טוב לקחת דוגמה והשראה מהמתחרים המובילים שלנו. איך הם הציגו את המוצר, מה הם רשמו, כמה הם רשמו וכדומה.

אם נדע להיעזר ולנתח את העמודים המקבילים של המתחרים שלנו נוכל להפיק מהם המון מידע שיסייע לנו לקידום המוצר שלנו. בהצלחה!

« הקודם
השארת תגובה

ביטול

צרו קשר

חייגו לנייד שלי:
054-7000018

 

אפשר גם לשלוח מייל:
doronfogelmarketing@gmail.com

 

השאירו פרטים ואחזור אליכם
פוסטים אחרונים בבלוג שלי
קידום מוצרים באינטרנט

קידום מוצרים באינטרנט

מייל שיווקי – המיילים השיווקיים שיעשו פלאים לאסטרטגיית השיווק שלכם

מייל שיווקי – המיילים השיווקיים שיעשו פלאים לאסטרטגיית השיווק שלכם

החידושים הגדולים באינטרנט בשנת 2021

החידושים הגדולים באינטרנט בשנת 2021

שעות פעילות
ראשון 19:30 - 09:30
שני 19:30 - 09:30
שלישי 19:30 - 09:30
רביעי 19:30 - 09:30
חמישי 19:30 - 09:30
שישי 14:00 - 10:30
שבת שלום
מה באתר?
  • בלוג דיגיטלי
  • קידום ושיווק דיגיטלי – דורונפוגל
    • קידום אורגני
    • קידום ממומן
    • קידום בפייסבוק וברשתות חברתיות
    • בניית אתרים
מוזמנים לבקר אותי גם בפייסבוק
כל הזכויות שמורות לדורונפוגל קידום ושיווק דיגטלי
אפיון וקידום אתרים: דורונפוגל
 
גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס