לפני שבונים חנות שופיפיי בעברית חשוב לדעת –
כשאנחנו מבקשים לפתח חנות וירטואלית, חנות באינטרנט, עלינו להכיר בכך שמדובר במוצר לכל דבר ומעבר לזה, מדובר במערכת שאמורה לאפשר ללקוחות שלנו לרכוש מאיתנו שירותים ומוצרים בצורה פשוטה ונוחה, ללא עיכובים וללא בעיות. חנות שופיפיי בעברית יכולה להיות הפתרון, אבל צריך להבין בדיוק איך נכון לעשות זאת
אנחנו צריכים להבין כיצד אנחנו אמורים להזמין שירות של בניית חנות וירטואלית באופן כזה, שאכן נקבל את כל מה שאנחנו מצפים, את כל מה שאנחנו משלמים עליו, בהתאם להסכם בינינו לבין החברה שאחראית על תהליך הפיתוח, תהליך הבנייה וכמובן ביחס למה שאנחנו מצפים לקבל על פי הדרישה שלנו.
מסמך אפיון ודרישות צרכים / פיתוחים לאתר חנות
בניית חנות שופיפיי בעברית, היא אחת הדרכים עבורנו לבנות חנות באינטרנט. מדובר על מערכות שניתן להמיר, באופן כזה שיתאימו לשפה העברית, ובצורה כזו אנחנו יכולים לפנות אל קהל גולשים בישראל, קהל דובר עברית, בעזרת מערכת משוכללת, מתקדמת, אשר מציעה ללקוחות שלנו את כל מה שאנחנו צריכים, בין אם זה מבחינת פונקציות, בין אם זה מבחינת מידע שאנחנו מעוניינים לספק, אלמנטים של עיצוב ועוד.
צריך להדגיש, בניית חנות שופיפיי בעברית אומנם מתבצעת על ידי אנשי מקצוע, באופן טבעי, אל אנחנו צריכים להסביר מה אנחנו בדיוק מחפשים, מה אנחנו צריכים ומצפים לקבל. בהתאם לכך, צוות החברה ידע האם זה אפשרי מבחינתו, האם התבנית מאפשרת לו לבצע תרגום מלא, כך שנוכל להשתמש בו לשם חנות וירטואלית כפי שאנחנו מעוניינים.
לפני שאנחנו נסביר כיצד מתנהל התהליך, חשוב להדגיש נקודה נוספת והיא, מדובר במערכת מתפתחת, כלומר, אנחנו יכולים למצוא בה פיתוחים מסוימים שניתן להשתמש בה ועם הזמן, נוספים עוד ועוד פיתוחים, עוד ועוד כלים שיכולים לעזור לנו. על כן, אנחנו יכולים וצריכים לבדוק מה בדיוק המערכת מציעה לנו ועד כמה זה רלוונטי לצרכים שלנו.
איך מבצעים פיתוח חנות שופיפיי בעברית באופן מעשי
מה שנדרש מאיתנו לעשות, זה לפנות אל מפתחים של תבנית שופיפיי בעברית, להסביר להם מה בדיוק אנחנו מחפשים, הם יבדקו אם זה אפשרי מבחינת האתר שלנו, האם יש להם את האמצעים הנדרשים ואת היכולות לספק זאת.
במידה וכן, אז הם יבצעו תרגום של התבנית על פי הצורך וידעו להתאים אותה לאתר שלנו, כך שנוכל להשתמש בה. כמובן שהכל יהיה מוסכם עם הצוות שעובד על התבנית ועל האתר שלנו, בהסכם מסודר עם הצעת מחיר ברורה וידועה.
בסיום התהליך, אנחנו נבחן מה בדיוק נעשה, נעבור על כל הפרמטרים על מנת לוודא שאכן כל מה שביקשנו נעשה, ויתרה מזו, שכל הכפתורים, התפריטים, הטקסטים, כל מה שיש בתבנית מתאים לעברית, מימין לשמאל, בלי שגיאות ובלי טעויות. בנוסף שווה לדבר עם נושא של קידום במידה ואתם מתכננים להמשיך אחרי תהליך הפיתוח בתהליך של קידום – "סוף מעשה במחשבה תחילה".
יש להדגיש, במידה ולא נהיה מרוצים, תמיד נוכל לבקש מקצה שיפורים, יחד עם זאת, הצוות גם ידע לומר, לפני תחילת הפרויקט, האם יש דברים שלא ניתן לבצע כלל.