טלפון: 054-7000018 , אימייל: doronfogelmarketing@gmail.com
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram
דורונפוגל – שיווק דיגיטלי
  • קצת עלי
  • קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • כתיבת תוכן לקידום
  • בואו נדבר
  • קצת עלי
  • קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • כתיבת תוכן לקידום
  • בואו נדבר
דורונפוגל – שיווק דיגיטלי
  • קצת עלי
  • קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • כתיבת תוכן לקידום
  • בואו נדבר
  • קצת עלי
  • קידום ושיווק דיגיטלי
  • כדאי שתדעו
  • כתיבת תוכן לקידום
  • בואו נדבר
ראשי » כללי » חשיבות ניהול מוניטין ברשת

חשיבות ניהול מוניטין ברשת

31 במרץ 2021 23:52 אין תגובות doronfogelmarketing

ניהול מוניטין דיגיטלי

כל אחד רוצה שיראו אותו באור חיובי, מחמיא ויפה. ומה שנכון עבורנו בחיי היום יום נכון גם עבור העסק שלנו. אם שמתם לב שתחת השם שלכם (אם אתם סלבריטאים) או תחת שם העסק שלכם יש מידע שלילי ולא מחמיא, אפשר לבצע ברשת ניהול מוניטין. נסביר מה זה אומר ולמה זה כל כך חשוב.

ניהול מוניטין

לשמור את הלקוחות אתכם

מדוע בעצם צריך לנהל מוניטין? אם פעם שמועות באו ושמועות הלכו, לאינטרנט יש זיכרון ארוך. אין גבול לפרק הזמן שבו פרסומים, ביקורות, הערות וחוות דעת נשמרות במרחב הדיגיטלי. אם אתם לא יודעים ומה כתוב עליכם באינטרנט ואם אתם לא מבצעים ניהול מוניטין ברשת, קחו בחשבון שהלקוחות שלכם דווקא יודעים. מוניטין שלילי, כלומר פרסומים רעים ומזיקים, אולי לא ישפיעו על כל הלקוחות אבל הרבה מהלקוחות יושפעו מזה. ולא מדובר רק על לקוחות חדשים שלא יגיעו אליכם אלא גם על לקוחות קיימים שעלולים לנטוש. אם חשוב לכם לשמור את הלקוחות אתכם, אם אתם רוצים שימשיכו להעריך אתכם, לכבד אתכם ולהאמין בכם, חשוב לכם לדעת כי ניהול מוניטין מקצועי זה דבר מקובל מאוד במרחב הדיגיטלי.

לסלק אזכורים רעים ומזיקים

לניהול המוניטין יש היבטים מגוונים. בין היתר, הדבר מצריך לא מעט מחקר והתעדכנות בכל האזכורים הקיימים אודותיכם. דבר נוסף שאליו שואפים הוא לסלק את כל אותם אזכורים רעים ומזיקים. במידת האפשר, ניתן גם לנסות למנוע מהם להופיע במקרים מסוימים אך לא תמיד זה אפשרי. לדוגמא, אם לקוח נתן ביקורת רעה למסעדה, המסעדה יכולה להעניק לו שובר הנחה או הטבה אחרת, על מנת שהלקוח ישנה את דעתו ויעדכן את הביקורת. אבל לא בכל מקרה זה עובד. אם העסק שלכם (או אתם) מופיעים בהקשר שלילי, בניהול המוניטין ניתן לדחוק את האזכורים הללו למקום שבו לא יהיה להם כמעט אפקט. אפשר לומר שזו פעולה הפוכה לקידום בגוגל (להרחבה בנושא של קידום אתרים, קראו את המאמר הבא: קידום אתרי וורדפרס). אם אתם העסק שלכם אתם רוצים בדף הראשון בגוגל בהתאם למילות חיפוש מסוימות, את האזכורים המזיקים אתם רוצים בדפים לא מרכזיים תחת תוצאות חיפוש שונות. שם, האזכורים לא יזכו לתהודה והמוניטין משתפר ומתחזק.

לחזק אזכורים חיוביים וטובים

מלבד סילוק של אזכורים רעים ומזיקים, בניהול מוניטין טוב לשאוף לחזק אזכורים חיוביים. כלומר, מלבד דחיפה למקום נידח של היבטים לא מחמיאים, דואגים למלא את האינטרנט במידע חיובי, טוב או לפעמים ניטראלי. מידע ניטרלי יכול להיות למשל מאמר ביקורת של בעל העסק, על סרט שצפה בו. מידע חיובי ומועיל יהיה מאמר מטעם בעל העסק או פרסום מטעמו, לגבי טיפים מקצועיים או תכנים מועילים בתחום עיסוקו המקצועי. על מנת לחזק מוניטין, מומלץ לפנות לחברת פרסום דיגיטלי, שבה יודעים להביא את התוצאות הרצויות, בצורה יעילה ומהירה.

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

צרו קשר

חייגו לנייד שלי:
054-7000018

 

אפשר גם לשלוח מייל:
doronfogelmarketing@gmail.com

 

השאירו פרטים ואחזור אליכם
פוסטים אחרונים בבלוג שלי
תוצאות חיפוש בינה מלאכותית בגוגל – AI של גוגל ג'ימני (עדכון מאי 2025)

תוצאות חיפוש בינה מלאכותית בגוגל – AI של גוגל ג'ימני (עדכון מאי 2025)

קידום עסקים באינטרנט – הדרך לצמיחה בעולם דיגיטלי

קידום עסקים באינטרנט – הדרך לצמיחה בעולם דיגיטלי

קידום אתרים מקצועי – למה חשוב לבחור חברה המתמחה גם בקידום בחו"ל?

קידום אתרים מקצועי – למה חשוב לבחור חברה המתמחה גם בקידום בחו"ל?

שעות פעילות
ראשון 19:30 - 09:30
שני 19:30 - 09:30
שלישי 19:30 - 09:30
רביעי 19:30 - 09:30
חמישי 19:30 - 09:30
שישי 14:00 - 10:30
שבת שלום
מה באתר?
  • בלוג דיגיטלי
  • שירות כתיבת תוכן לקידום אתרים
  • דוח לערן מזור
  • קידום ושיווק דיגיטלי – דורונפוגל
    • קידום אורגני seo
    • קידום ממומן
    • קידום בפייסבוק וברשתות חברתיות
    • בניית אתרים
כל הזכויות שמורות לדורונפוגל קידום ושיווק דיגטלי
אפיון וקידום אתרים: דורונפוגל
גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס