התוכן הוא המלך בכל מה שנוגע לקידום (בעיקר אורגני), עכשיו נותר רק להבין מדוע?
כמעט בכל אתר קידום אתרים שבו תגלשו באינטרנט תקראו את הטענה הזו – "התוכן הוא המלך". אך האם עצרתם לרגע אחד לחשוב "מדוע?". מה הופך את המילה הכתובה לכל כך משמעותית כדי לעלות בתוצאות החיפוש? האם לא מספיק לקוראים לדעת מה הפרופיל של החברה שלכם? אילו שירותים אתם מספקים ואיך יוצרים אתכם קשר?

בעשורים האחרונים חברות רבות גילו את ההבדל. אם פעם אתר תדמיתי היה כולל עשרה דפים לכל היותר המתארים את החברה, מוצריה ושירותיה ומזמינים אתכם ליצור קשר, כיום האתרים של חברות קטנות, בינוניות וגדולות מכילים עשרות עד מאות דפים. לאורך השנים חברות יכולות להגיע גם לאלפי דפים באתר. חברות אלה זוכות בתמורה לתשורה הטובה ביותר מגוגל – מקום גבוה בדף התוצאות.
כמה זה מהותי להיות בעמוד הראשון?
רק כדי לסבר את האוזן, נסביר את הערך שיש לחברה שזוכה להיות היום בדף הראשון. אתר אינטרנט שמופיע במקום הראשון בדף מכניס לחברות יותר ממחצית מהגולשים לאתר. התוצאות השנייה והשלישית זוכות בדרך כלל לרבע מכמות הכניסות, וככל שהמיקום גבוה יותר בעמוד הראשון, כך גולשים רבים יותר יכנסו אליו. הדבר מקביל להוצאה של מאות שקלים על פרסום ממומן בגוגל, המאפשרת להיות בעמוד הראשון לאורך כל היום.
איך תתנו לגוגל את מה שהוא מחפש?
גוגל מעוניין להעשיר את האינטרנט במידע עדכני וחשוב בכל תחום. צריך לזכור, כי בסופו של יום הלקוח האמיתי שלו אינו בעל האתר, אלא הגולש הנכנס למנוע החיפוש בטלפון ובמחשב ומעוניין למצוא מידע רלוונטי. תוכן לקידום אתרים מאפשר לכם לענות על דרישה זו להעשרת התכנים באינטרנט.
אם אתם מספקים את המידע הזה באמצעות כתיבת תוכן איכותי ומקורי, אתם עוזרים לגוגל לתת מידע רב יותר לגולש. כתיבת מאמרי קידום שבהם משולבים נתונים סטטיסטיים שהגולש לא ידע, הנחיות מפורטות כיצד לבצע פעולות וסקירה מקורית של מוצרים חדשים תזניק את האתר מעלה בתוצאות.
אך, כמובן שחשוב שלא לשקוט אל שמריכם. אתם צריכים להמשיך ולעדכן את האתר במידע חדש כל הזמן. גם אם אינכם יכולים להשקיע שעות בכתיבת תוכן, תוכלו למצוא חברה שתעשה זאת במקומכם.
תוכן לאתר במיקור חוץ
היום אפשר לקבל את כל שירותי הכתיבה גם בפורמט של מיקור חוץ (אאוטסורסינג). כדי לקבל כתיבת תוכן איכותי אינכם חייבים להעסיק כותב כחלק מהתקן באתר, אלא אתם יכולים למצוא חברה שמתמחה בתחום שלכם, והיא זו שתכתוב את התכנים עבורכם. אין זה משנה אם מדובר במאמר קידום לתיירות, משפטים או פיננסים. כל התחומים הללו יכתבו באופן מקצועי על ידי מומחי כתיבה המרתקים בכתיבתם את הקוראים.
החברות הללו מעסיקות מאות עובדים העוסקים בתחום למחייתם. הם מסוגלים להפוך גם את הנושא המשעמם ביותר לחוויה מרתקת. הם כותבים מדריכים מקצועיים, כתבות חדשותיות, תכנים לקידום שמיועדים להעלות אתכם בתוצאות החיפוש ופוסטים לבלוג. כל אלה יאפשרו לכם להתחיל ליצור נוכחות ממשית ברשת.
אם התוכן הוא המלך, תנו לאתר להיות הארמון
האתר שלכם יכול להפוך להיות מוביל בתחומו, וליצור קהילה של קוראים המתעדכנת בבלוג שלכם כל יום. אתם יכולים למתג את עצמכם כברי סמכות בתחומכם, באמצעות עשרות מאמרים שכל אחד מאיר בצורה אחרת את הנישה שבה אתם פועלים. ללא צל של ספק שיווק באמצעות תוכן הינה השיטה המובילה והאיכותית ביותר היום לקידום העסק בכל מה שנוגע לשיווק דיגיטלי.
חלק מהמאמרים יכולים להיות קצרים ולגעת בנושא "על קצה המזלג", ואחרים להיות מעמיקים ומורכבים יותר. גם השפה שבה אתם משתמשים, יכולה להיות קלילה ובגובה העיניים, או מקצועית יותר ומיועדת לברי־סמכא בתחום העשייה שלכם.
לסיכום, אם התוכן הוא המלך, תנו לאתר שלכם להיות הארמון. תופתעו לגלות איך בתוך זמן קצר אתם מחליפים את החברה שנמצאת היום בראש עמוד התוצאות, ומתחילים לקבל כמות גדולה יותר של פניות מלקוחות פוטנציאליים.