מייל שיווקי – 4 סוגי מיילים שיווקיים שכדאי לכם להכיר וליישם
שיווק בדוא"ל היא דרך מצוינת לקדם עסק, ובמיוחד כאשר מדובר בעסק שמוכר מוצרים אונליין – בדרך זו ניתן לשמור על אינטראקציה עם הקהל (בין אם מדובר במשתמשים חדשים ובין אם מדובר במשתמשים וותיקים יותר), לייצר להם תחושה של יחס אישי, ולגרום להם לחזור לאתר שלכם ולבצע רכישות נוספות. קיימות מספר דרכים לשיווק דרך מיילים – במדריך שלפניכם ריכזנו את 4 השיטות המובילות והמוצלחות יותר בעניין מייל שיווקי מנצח!
1. מייל שיווקי להטבות/מבצעים
מייל שיווקי מסוג זה מתאים במיוחד לאתר עסק מסוג e commerce, אשר מוכר מוצרים אונליין – המיילים מציעים מבצע/הטבה מיוחדים, כאשר המטרה היא למשוך את הגולשים להיכנס לאתר, ולהניע אותם לבצע רכישות מהירות.
תוכלו להציע הטבות כמו הנחות משמעותיות, קבלת מתנה בקנייה בסכום מסוים ועוד. כדי להפוך את ההטבה אפילו ליותר אטרקטיבית ולזרז את הגולשים לבצע את הרכישה – תוכלו גם לתת להם מגבלה של זמן למימוש ההטבה.
2. מייל שיווקי להטבות יום הולדת
יום הולדת הוא מאורע משמח במיוחד, ועסקים רבים משתמשים בו כדי ליצור קשר עם הלקוחות – במטרה לייצר מכירות נוספות.
מיילים שיווקיים עם הטבות יום הולדת יכולים להציע הנחות, פינוקים והטבות חינמיות, ועוד, ואפשר לשלוח אותם ללקוח אפילו יום או יומיים לפני תאריך יום ההולדת שלו. כדי להעלות את הסיכויים למשוך את הלקוח תוכלו גם לשלוח אליו מייל נוסף מספר ימים לאחר יום ההולדת, שיתזכר אותו שהוא טרם ניצל את הטבת יום ההולדת.
השתדלו להקפיד על ופי חגיגי למייל – גם ויזואלית, וגם מבחינת מלל.
3. מייל לחידוש התקשרות
אחת מהתופעות היותר נפוצות בשיווק בדוא"ל היא חוסר התעניינות/התעלמות של הקהל מהמיילים, וגם למקרים כאלו יש פתרון – מיילים שיווקיים שמיועדים לחידוש התקשרות עם הלקוח.
מייל כזה יכול לעזור לכם בשתי דרכים – ניסיון להבין אלו מבין המנויים ברשימת התפוצה שלכם באמת מתעניינים במיילים שלכם, וכמובן – דרך נוספת לייצר לעצמכם עוד הזדמנות מכירה.
תנו ללקוח את האופציות לבחור איך לנהל את ההתקשרות איתכם – תוכלו להציע לו דרכים לשנות את תדירות קבלת המיילים, להוסיף כפתורי מדיה חברתית במידה והוא מעדיף ערוצי תקשורת כאלו, הקפידו על טקסט משכנע לצד אלמנטים חזותיים בולטים, וכן – נצלו גם את ההזדמנות לתת לו הטבה מסוימת כדי לשכנע אותו לחזור להתעניין בעסק שלכם.
4. מיילים של הכרזות
מיילים שיווקיים מסוג זה מציגים/מכריזים על מוצרים או שירותים חדשים, מעבירים עדכונים או מספרים על אירועים קרובים, ומטרתם לעורר בלקוחות עניין לגבי דברים חדשים שקורים בעסק.
חשוב להקפיד על נוסח ברור ומושך לכותרת המייל, להקפיד על מלל ברור ומשכנע, ולבסוף לשלב הנעה לפעולה בדרך כלשהי.
דעו שאם האתר שלכם בנוי על גבי פלטפורמת וורדפרס ואתם מבצעים פעולות שונות של קידום אתרי וורדפרס, ישנם המון תוספים שתוכלו להיעזר בהם בעניין שיווק באמצעות מיילים. בהצלחה!