דירוגים גבוהים בתוצאות החיפוש בגוגל – טיפים שכדאי לאמץ
כל בעל עסק חייב היום קידום אתרים, על מנת להיראות ולהעלות את כמות הרוכשים של המוצר או השירות שהוא מציע. אחת הדרכים הטובות לעשות פעולה זו, הינה באמצעות קידום אתרים אורגני. שהוא האמצעי החשוב והיעיל ביותר. מדובר בעצם על ביטוי כללי המתאר את הדרכים הטבעיות ללא רכישת תנועה לאתר וניתן באמצעותן, להשיג דירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש. למשל ניתן לבצע את הקידום הטבעי-אורגני באמצעות בלוג, חנות מקוונת ועוד. למעשה קידום זה, מתבסס על תוכן איכותי ורלוונטי. כאשר גולשים מזינים שאילתה בחיפוש אורגני בגוגל, הם מחפשים מידע ותכנים שעשויים לסייע להם. למשל חיפוש אחר בעלי מקצוע, מציאת מדריך לביצוע איזו שהן משימות ועוד.
יש להפוך את האתר, לבעל תוכן ידידותי למנועי החיפוש, כזה שיהיה נגיש לסריקה. על מנת לגרום למצב זה שיקרה, יש לגרום לאתר שיהיה נוח והגיש באמצעות מבנה איכותי ונכון. למעשה קידום אתרים אורגני, מתמקד יותר בתנועה רלוונטית של גולשים אשר מעוניינים בתוכן שיש לאתר להציע להם. למעשה בכל הקשור לקידום המבוסס על קידום טבעי, לא תצטרכו לשלם על קידום ממומן אם יש לכם את הזמן להשקיע בכך. למעשה קידום שנעשה באופן אורגני, מניב יותר תנועה והקלקות, בהשוואה לקידום באמצעות הקלקות בתשלום והכוונה היא על קידום ממומן.
דירוגים גבוהים באתר באמצעות קידום אורגני
יש לדעת, כי קידום אתרים אורגני, מטרתו ושאיפתו היא לקבל דירוגים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש. יש לדעת, כי תוצאות אלה, עשויות לכלול גם את עמוד הבית, או עמודים אחרים באתר. קידום אתרים בשיטה האורגנית, מסייע ליחסי הציבור של האתר היות והוא יוצר תכנים חיוביים, אשר יופיעו ראשונים אם מחפשים את שם העסק של האתר. במידה והגולשים רואים בכם, כאלה שמתמחים בתחום או נושא מסוים תקבלו הרבה יותר תנועה מהמתחרים העוסקים בתחום הומה לשלכם.קידום אורגני של אתרים, מצריך השקעה של הרבה זמן אבל אם הוא מקודם כהלכה, הוא יכול להיות האפיק השיווקי היעיל ביותר.
מה למעשה דורש גוגל?
התוכן שגוגל מעוניין בו, חייב להתבסס על קבוצות נושאים ומילות חיפוש אשר תופענה באופן טבעי בהקשר של תחום פעילות העסק, החברה וכדומה. למעשה, גוגל אף בוחן את הנוכחות של המותג ברשת ואת הקישורים לאתר שלכם, על מנת לאמוד נכון את הפופולאריות שלכם וכן, עד כמה האת שלכם אמין, כאשר יהיו מקורות אמינים וסמכותיים שמקושרים לאתר שלכם או שלפחות מזכיר אתכם. גוגל גם בוחן את המיתוג באתר שלכם, באמצעות הקישורים אשר נכנסים לאתר. העניין הוא שקשה לזייף את הקישורים וגוגל אף יפעיל עונש. נגד אתרים, אשר הקישורים שלהם אינם טבעיים. על מנת ללכת על פי הכללים ולהיות בטוחים, כי האתר שלכם יזכה לפעולה נכונה של קידום אתרים אורגני, יש לפנות למקדמי אתרים ידועים או לחברות קידדום אתרים שהקידום האורגני הינו התמחותן.