שילוב של ייעוץ עסקי עם שיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא מונח כללי שמתייחס למגוון רחב של אפשרויות פרסום ברשת האינטרנטית כגון, קידום אתרים אורגני או קידום ממומן בגוגל וקידום ברשתות החברתיות, פרסום ביו טיוב וברשימות התפוצה ועוד. בשנים האחרונות מגמת השיווק מתמקדת בפרסום דיגיטלי על פני כל שיטת שיווק אחרת וזאת בשל כל היתרונות המהותיים שיש הן למפרסם והן לקהל הלקוחות.
מדובר כאמור בשיווק שלא מצריך יציאה מבעד לכותלי המשרד או הבית ועדיין מאפשר התרשמות והתעניינות של לקוחות וחשיפתם המוגברת לכל מנעד המוצרים של בית העסק. חברות עסקים רבות מגלות תחום זה בליווי עסקי שמסייע במתן פתרונות עסקיים ברמה השיווקית. שיווק דיגיטלי לעסקים הוא כלי נפלא לחיסכון כסף וחיסכון בזמן והוא אפקטיבי עבור כל מוצר או שירותים של העסק.
תפקידו של יועץ עסקים מומחה
אנשים רבים שפותחים עסקים לראשונה בחייהם לא תמיד מכירים את החשיבה העסקית שטומנת בתוכה מגוון של אסטרטגיות, רעיונות שיווקיים ופיננסים וכו'. לעיתים בהיעדר תכונות אלה, עסק עשוי לקרוס במידי. כאן נכנס לתמונה יועץ עסקי שמומחיותו ייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים, הוא מלמד את העסק כללים ומטרות ניהול ומטמיע בהם מספר עקרונות משמעותיים עבור הצלחתו של העסק, ליווי של יועץ עסקי מומחה גם מלמד וחושף את העסק שיטות שיווק מתקדמות כגון שיווק דיגיטלי וכו'.
שיווק דיגיטלי מהמשרד
מרבית מהישראלים יכולים להיעזר ברשת האינטרנט כדי להשוות מחירים וכדי להגיע למוצרים שירותים ספציפיים וגם על מנת לבצע רכישות, לשוחח עם נציגים בשירות הלקוחות וכו'. פרסום דיגיטלי מאפשר למפרסם להגיע לגולש שמעוניין בדבר המפרסם, ולהציע לו מידע שהוא רלוונטי לצרכיו ואטרקטיבי עבורו, זאת יוכל לעשות באמצעות פנייה ישירה לאתר או אל נציג השירות בחנות וירטואלית. הרבה עסקים היום בוחרים לפתוח חנות שהיא וירטואלית שהיא חוסכת בכל ההוצאות השוטפות ומגדילה את כמות הלקוחות הפוטנציאליים. במקרים כאלו, שיווק דיגיטלי היא הדרך היעילה ביותר והיא גם תאפשר לבעליה להציג מבצעים ומוצרים חדשים בחנות או בחברה.
חיסכון רב בעלויות
במקרים מסוימים ימליץ יועץ עסקי על חברה לשיווק דיגיטלי שתחסוך הרבה זמן בכל מה שקשור לשיווק בית העסק. במקרה כזה יהיה גם חסכון בהוצאות רבות שחלקם כרוכות בהחזקה של אנשי שיווק או אנשי טלמרקטינג, ושכירות של מקום עבודה. כמו כן, אין צורך להוציא הרבה כסף על הפקה של פרסומות לטלוויזיה או לרדיו. בזכות כל קשת האפשרויות שמספק השיווק הדיגיטלי, יכול כל בעל עסק לבחור פלטפורמה שונה ומתאימה באופן ברור לתקציב ולמטרותיו. בזכות זה כל מי שיהיה אחראי על הקמפיין ייהנה משליטה על ההוצאות שכרוכות בזה וגם מניהול עכשווי ומתקדם שמאפשר למקד את הפרסום ולהגביר את האפקטיביות שלו ביחס להשקעה.
שיווק דיגיטלי