פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק ואינסטגרם הן אלו שקובעות את הטון והן אחראיות במידה רבה להצלחות הפיננסיות של חברות מסחריות רבות. עסקים רבים הגיעו למסקנה שהדרך לקידום עסקיהם ולהגעה לתודעת הציבור עוברת דרך פרסום מוצלח ברשתות החברתיות. כדי לצבור לקוחות שמעבירים הזמנות באתרים, יש להתחיל בהעברת מידע לקהל היעד באמצעות הרשתות הללו וכך להכין את תוואי הדרך שיוביל לכך שתהיה נהירה לאתרי האינטרנט והקהל ייחשף למוצרים המוכרים והחדשים שהחברה משווקת.
תהליך זה אינו קורה ביום אחד וגם לא ביומיים. זהו תהליך ארוך שמתוכנן צעד אחר צעד תוך סיעור מוחות של הגורמים הרלוונטיים, כדי להשיג את התוצאות המקסימליות. כדי לבצע פרסום בפייסבוק יש לבצע היערכות נכונה, לסקור את הנושא מכל היבטיו ולהחליט על האסטרטגיה השיווקית והטקטיקה שהיא הנכונה ביותר לטובת מטרה זו. היתרון הגדול באופציה זו הוא שאפשר לסווג את קהל היעד ולפנות אליו באופן ממוקד וכך להשיג הרבה יותר תוצאות בהשוואה לקמפיין רגיל.
התאמה של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
כאשר מבצעים מחקר שוק כדי להבין מה חושב קהל היעד על המוצר שהחברה מייצרת אפשר להקים קמפיין פרסומי נקודתי, אשר יסקרן את קהל היעד ויחשוף אותו למוצרים שהמשווק מעוניין שהוא יקבל עליו מידע ובסוף המסלול גם ירכוש אותו.
לצורך כך משתמשים באמצעים שיווקיים ווירטואליים כמו סרטונים מרתקים, תמונות יפהפיות, גימיקים הכוללים גרפיקה, איורים וציורים מעניינים. כל האמצעים מקדשים את המטרה הסופית, שהיא הוספת לקוחות לחברה.
פרסום ממומן בפייסבוק
כאשר מבצעים פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם אפשר לבדוק לאורך כל הדרך את ההצלחות ואת התוצאות כמו אילו מודעות הניבו את הכמות הגדולה ביותר של לידים, באילו שעות האפקטיביות הייתה גבוהה, מהו הקו הפרסומי שיצר אינטראקציה מקסימלית ועוד. כאשר מנתחים בזמן אמת את המדדים הללו אפשר להסיק מסקנות לגבי הרגלי הצריכה של הקהל, מהו טווח הגילאים שלהם, מקום מגורים, שנות הלימוד ונתונים מהותיים נוספים.
בעקבות המסקנות אפשר לבצע שינויים במסע הפרסום, להגביר את החשיפה במוקדים שבהם יש הצלחה גדולה ולהמעיט בפרסומים במקומות שאינם כה אפקטיביים. בדרך זאת אפשר ליהנות מלידים איכותיים שיוצרים הרחבה נאה של כמות ההזמנות באתר האינטרנט.
העולם שייך לצעירים
רשת האינסטגרם והעולם העצום של העוקבים אחר הפעילים השונים, מורכב בעיקר מאנשים צעירים בעלי הרגלי צריכה שיש קווים משותפים רבים ביניהם. לכן מנתבים את השיח במיוחד עבורם ומציעים להם שלל מוצרים שמעניינים אותם ואינם מעניינים כלל קבוצות גיל אחרות.
ניהול התוכן למטרה זו כולל העלאת פוסטים יוצאי דופן, יצירת שידורים מעניינים בלייב, סרטונים ותמונות. מכלול זה מהדק באופן משמעותי את הקשר של החברה המסחרית עם הלקוחות הפוטנציאליים, אשר נהנים מהאופציה של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם למימוש כל החלומות שלהם.