יש לכם קמפיין חדש ואתם זקוקים לדף נחיתה? הנה כמה דגשים בבניית דף נחיתה שחשוב לשים לב אליהם.
מהו דף נחיתה – וכמה דגשים בבניית דף נחיתה
דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שנוצר על מנת למכור מוצר, לקדם שירות ולדחוף את הגולשים לביצוע פעולה ספציפית: רכישה, השארת פרטים וכדומה. דף הנחיתה הוא הכלי בו נשתמש כשאנו רוצים לקדם שירות או מוצר באמצעות פרסום במדיה, והוא יהיה המקום אליו נפנה את אלה שמעוניינים בשירות או במוצר.
מסיבה זו, חשוב לרשום באופן מסודר מה אתם רוצים להשיג מדף הנחיתה ומה הייתם רוצים שהגולשים יעשו לאחר שהגיעו אליו לפני שאתם ניגשים לבנות אותו. הנעה זו לפעולה צריכה להתבצע בצורה קלה וברורה.
זכרו בסופו של דבר, בניית דף נחיתה עם המרות טובות הן כאשר גולשים נכנסים לאתר נאלצים להתעניין במידע המופיע באתר ולבצע את הפעולה הנדרשת עבורכם, ללחוץ על כפתור CTA ( כפתור קריאה לפעולה), להלן 3 דגשים בבניית דף נחיתה חשובים שאליהם כדאי לשים לב:
- אליכם ללכוד תשומת לב הגולש
- להמשיך לשמור על תשומת לב הגולש
- למקד תשומת לב הגולש למטרות שהצבתם
מה צריך לכלול דף נחיתה
כדי להעביר את המסר בצורה נגישה יותר, וכן כדי לארגן את כל המידע בצורה טובה ויעילה יותר ויזואלית לאורך עמוד הנחיתה ובכלל בכל בניית אתרים לעסקים, מומלץ לשלב סוגי תוכן שלא כתובים בדף.
- הציגו תמונות שתורמות למידע בעמוד הנחיתה
- הציגו נתונים מספריים
- לדוגמה אינפוגרפיקה מגניבה
- השתמשו בווידאו כדי להסביר עוד בנוגע למוצר והתועלת בו.
- תציגו המלצות מלקוחות העבר בצורה נגישה.
- השתמשו באמצעים טכנולוגיים שונים ליצירת קשר אתכם בפשטות ומהירות
כדאי להשקיע מחשבה בהצגת המידע בצורה ויזואלית באופן שימשוך את העין וינגיש את המידע טוב ככל הניתן ולתת תשומת לב לכל דגשים בבניית דף נחיתה
לא להאריך – להימנע מגלילת יתר
מומלץ להימנע מלהאריך יתר על המידה את דף הנחיתה. הדף צריך להיות ברור ותמציתי, ולא אמור להכיל כל מה שנמצא באתר החברה. עם זאת, אחרי שלוקחים בחשבון את כל מה שברצונכם לכלול בדף, כולל פריסה ואלמנטים גרפיים, יכול להיווצר מצב של דף ארוך בו הגולש צריך לגלול מספר פעמים. כאשר זה קורה, מומלץ לחזור על ההנעה לפעולה מספר פעמים. לדוגמא, אם ברצונכם להוביל את הגולשים להירשם לקורס, וודאו כי הקישור או השדות להרשמה מפוזרים לאורך הדף במספר מקומות שונים. בכל אופן מומלץ תמיד להיעזר באנשים מקצוע שעושים כתיבת תוכן לקידום אתרים בשביל לדייק את הכתיבה שתוביל למה שמכונה – "הנעה לפעולה".
טופס פרטי קשר – למה לשים לב עוד דגשים בבניית דף נחיתה
רוב דפי הנחיתה אמורים לעודד גולשים להשאיר פרטים ליצירת קשר, זו בעצם המטרה של כל הסיפור של דף נחיתה. אבל כשאתם בונים טופס פרטי קשר, תנו דעתכם לחוויית הגולש שממלא אותו. קיימת נטייה טבעית של בעלי העסקים לאסוף כמה שיותר מידע מהלקוח, אבל עליכם לזכור ששדות מרובים מגדילים את הסיכויים שהלקוחות יפסיקו באמצע ההרשמה ולא ישלימו אותה. וודאו כי טופס ההרשמה שלכם בסיסי כמה שניתן וכולל כמות מינימלית של שדות חובה, ואל תאספו מהלקוח מידע שאתם לא צריכים באופן מיידי.