כמה שיותר עוקבים לעמוד הפייסבוק העסקי, זאת אחת המטרות של כל מי שיש לו עמוד פייסבוק עסקי. ובצדק, עוקבים (לייקים) לעמוד העסקי זה נכס ממספר סיבות שונות. את כל הסיבות לחשיבות העוקבים בעמוד העסקי תוכלו למצוא במאמר נוסף שכתבתי בנושא. אבל ראשית אני רוצה להיות ברור – כל מה שעשיתי בכדי להשיג את העוקבים החדשים לעמוד שלי, היה בצורה כשרה, עם קהל עוקבים איכותי! לא קניתי עוקבים פיקטיביים, אני מכיר כל אחד ואחת מהעוקבים האלה, ולא- לא הוצאתי שקל על פרסום העמוד! במאמר הזה אני אסביר בדיוק כיצד הפכתי בין לילה את עמוד הפייסבוק העסקי שלי מ-130 עוקבים ליותר מ-1,600 עוקבים! ואיך גם אתם תוכלו לעשות זאת בקלות בדיוק כפי שאני עשיתי.
אם תהיו חרוצים, תוכלו להשיג אפילו 5,000 עוקבים
"Converting Your Profile Into a Facebook Page"
כמות מול איכות – שלא תעשו טעויות!
שימו לב! לא תמיד הפעולה של "המרת החברים" בפרופיל האישי לעוקבים בדף העסקי היא הדבר הנכון לעשות! תמיד כדאי שקהל העוקבים שבדף העסקי שלכם יהיה רלוונטי עבור העסק שלכם והמוצרים שאותם אתם מנסים לשווק. אם יש לכם חנות לבגדי ים של נשים, אין טעם שיהיו לכם עוקבים גברים בדף, זה סתם יפגע באיכות הפעילות בדף העסקי שלכם! הפגיעה המרכזית עלולה לבוא לידי ביטוי בירידה משמעותית של תפוצת הפוסטים שלכם. כל מי שמקדם את עצמו רוצה להגיע לכמה שיותר אנשים ולתפוצה רחבה. ברגע שפייסבוק מזהה שלפוסטים שאתם מעלים בעמוד שלכם אין מעורבות (Engagement) האלגוריתם של פייסבוק "נותן" דירוג נמוך לעמוד העסקי שלכם, ופוסטים שאתם מעלים באופן קבוע, יזכו למעט חשיפות!
אני הגדלתי לעשות וביקשתי מכל מי שאינו מעוניין להיות עוקב בדף שלי, לעזוב. וזאת למרות שידעתי שהחברים שלי יהיו קהל עוקבים איכותי בדף העסקי! אני לא מעוניין שיהיו לי אנשים שלא באמת רוצים לעקוב אחרי. לכן בחרתי להודיע להם על המהלך שביצעתי. פשוט לאחר שביצעתי את הפעולה, פרסמתי פוסט בנושא בעמוד הפייסבוק העסקי שלי שמבהיר להם בדיוק מה עשיתי, ושאם הם אינם מעוניינים, הם מוזמנים לעשות unlike לעמוד שלי ולהפסיק לעקוב אחרי:
יש לי דף קיים עם כ3000 עוקבים , אשמח לקבל שירות וייעוץ